انتظار کیفیت و کمیت بیشتری از نمایشگاه کتاب یزد داشتیم

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با اشاره به اینکه نمایشگاه نسبت به سال قبل بهتر نبود گفت: انتظار کیفیت و کمیت بیشتری از نمایشگاه کتاب یزد داشتیم.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های استان یزد با اشاره به اینکه انتظار می‌رفت نمایشگاه کتاب امسال خیلی بهتر از سال قبل برگزار شود اظهار داشت: هم در ارتباط با فضا انتظار بیشتری وجود داشت و هم بعد مسافت برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

 
وی تصریح کرد: تعداد و نوع فعالیت ناشرینی هم که در این نمایشگاه شرکت کرده بودند انتظارها را برآورده نکرده است و با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران امسال ثبت شده بود، انتظار برگزاری نمایشگاهی بهتر داشتیم.
 
 
نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: یک اشکال اساسی که نسبت به کل نمایشگاه‌های کتابی که در استان یزد برگزار می‌شود این است که نمایشگاه کتاب یزد همیشه پایان سال است.
 
مدرسی تصریح کرد: این موضوع یکی از اشکالات بسیار مهم است چون عمده ناشران در طول سال و با حضور در نمایشگاه‌های مختلف تازه‌های نشر خود را فروخته و معمولا در یزد کتاب‌های باقی مانده سایر نمایشگاه‌ها را عرضه می‌کنند.
 
وی افزود: امسال که یزد به عنوان پایتخت کتاب تلقی شده انتظار داشتیم که نمایشگاه در ابتدای سال و پس از تهران برگزار می‌شد چون در آن زمان وفور کتاب‌ها را داشتیم ولی به هر حال از مسئولان ارشاد و شهرداری به دلیل زحمات زیادی که کشیدند تشکر داریم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..