رئیس کل دادگستری یزد:

انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: انتخابات مهمترین مظهر اقتدار نظام اسلامی و نماد مردم سالاری دینی است که کشور را بیمه و دشمن را ناامید خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری در جمع کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان یزد گفت: تمام تلاش دشمنان بر زیر سئوال بردن انتخابات و ایجاد تشکیک در مردم و کمرنگ کردن و بی رونق کردن انتخابات است، چراکه می‌دانند شکوه و عظمت انتخابات و حضور مردم در صحنه تقویت امنیت و اقتدار کشور و شکست دیگری را برای آنان رقم خواهد زد.

وی افزود: کشور‌های استکباری در کنار تحریم‌های ظالمانه، جنگ روانی سنگینی را نیز علیه نظام اسلامی رقم زده اند، اما بدانند ملتی که برای پیروزی انقلاب و پاسداری از آن خون داده است با تأسی به فرهنگ عاشورا مقاومت خواهد کرد و با پیروی از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت کاری خواهد کرد و کارستان و پیروز خواهد شد.
این مقام قضایی، پیروزی بر دشمنان و ناامید کردن آنان را در گرو داشتن کشوری قوی دانست و بیان داشت: ایران قوی، نیازمند داشتن مجلس قوی است که با انتخاب اصلح و با حضور به مشارکت قوی مردم شکل می‌گیرد و هریک رای مردم، گامی به سوی مجلس قوی است این همان موضوعی است که رهبر معظم انقلاب با بیان معیار‌ها و شاخصه‌های نماینده اصلح نیز به آن تأکید داشتند.
وی با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان قسم خورده این ملت و مزدوران آنان مبنی بر فاصله گرفتن ملت از حاکمیت، ادامه داد: مردم با حضور پر شکوه و کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب محکم و دندان شکنی به این یاوه گویی‌ها دادند و باردیگر در دوم اسفند ثابت خواهند کرد، که پشتیبان نظام اسلامی هستند.
رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: مردم از مدیران ناتوان خسته اند و بدون تردید با انتخاب افراد اصلح و حضور افراد کارآمد، مومن، مقاوم در برابر فشار‌های دشمن، مردمی، امین، بصیر و با تدبیر، دانای کار و با روحیه جهادی و انقلابی شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم و رونق و توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..