پرداخت ۸۰ درصد هزینه شرکت روستاییان در دوره‌های مربیگری

خانه ورزش روستایی میرک آباد مهریز با حضور ایجاد شور و نشاط میان نوجوانان وجوانان و کشف استعداد‌های ورزشی در مناطق محروم افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار مهریز در آیین بهره برداری از خانه ورزش روستایی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی شهرستان مهریز گفت: هر گونه فعالیت در ورزش هزینه نیست و سرمایه گذاری محسوب می‌شود و در آینده برای هر فرد جامعه در بُعد سلامتی تاثیرگذار است

زارع زاده تأکید کرد: همه مسئولان باید در راه پیشرفت ورزش تمام همت خود را بکار گیرند.
مدیرکل دفتر توسعه ورزش در مناطق روستایی وعشایری وزارت ورزش و جوانان هم از اختصاص یارانه ویژه دوره آموزشی مربیگری در مناطق روستایی خبر داد.
حجتی گفت: ساکنین مناطق روستایی که شرایط مربیگری درجه سه ورزشی در تمام رشته‌ها را داشته باشند زمینه آموزش فراهم شده و هشتاد درصد هزینه‌های آن‌ها با یارانه پرداخت می‌شود و متقاضیان با پرداخت بیست درصد باقیمانده می‌توانند دوره آموزش مربیگری را طی کنند.
وی همچنین از تکمیل چندین طرح زمین چمن مصنوعی در روستا‌های حومه مهریز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: چهار زمین چمن مصنوعی با مشارکت دهیاری‌ها و مردمی و اداره ورزش و جوانان نیمه تکمیل و در دست اجراست، در آینده نزدیک با مشارکت وزارت ورزش و جوانان چمن مصنوعی آن‌ها نصب و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز نیز گفت: با راه اندازی خانه ورزش روستایی در میرک آباد مهریز، تعداد خانه‌های ورزش روستایی شهرستان به ۱۲ واحد رسید.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..