استاندار یزد:

یزد در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات است

استاندار یزد از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «محمدعلی طالبی» در بازدید از روند فعالیت‌های ستاد انتخابی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور (مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم)، گفت: خوشبختانه شهرستان مهریز مرکز حوزه انتخابیه ۵ شهرستان مانند همه مناطق استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

 
وی افزود: با توجه به شروع تبلیغات انتخابات امیدواریم با فعالیت‌های خوب ستادهای تبلیغاتی شاهد شور و شوق مردم برای حضور در انتخابات باشیم.
 
استاندار تصریح کرد: گزارش‌های ارائه شده در کلیه حوزه‌های انتخابیه استان نشان دهنده کم بودن تخلفات ستادهای تبلیغاتی هست و امیدواریم التزام کاندیداها به اجرای قانون به همین شکل ادامه پیدا کند.
 
طالبی همچنین با اشاره به فعالیت سالم ستادهای انتخاباتی، افزود: فعالیت ستادها شور و هیجان لازم را در جامعه برای تحقق یک مشارکت همه جانبه برای مردم استان یزد ایجاد کرده است.
 
«محمدجواد برزگر» رئیس ستاد انتخابات مهریز نیز گفت: ۵۶ شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش‌بینی شد.
 
وی افزود: از این تعداد ۳۰ صندوق شهری و ۲۶ صندوق دیگر برای مناطق روستایی بخش مرکزی در نظر گرفته شد.
 
 به نقل از روابط عمومی فرماندار مهریز، رییس ستاد انتخابات این شهرستان در پایان نیز گفت: افزون بر یک هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی با ستاد انتخابات همکاری دارند و تمام عوامل در چارچوب مقررات، وظایف و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..