بازدید استاندار از ستاد انتخابات استان یزد

استاندار یزد در بازدید از ستاد انتخابات، آمادگی کمیته های مختلف این ستاد را به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات بررسی کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: به همین منظور بازدیدی برای بررسی میزان آمادگی ستاد انتخابات و کمیته های زیر مجموعه آن صورت گرفت.

استاندار با بیان اینکه در این بازدید و با گزارش های مسئولان مربوط، اطمینان خاطر از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات مجلس کسب کردیم، افزود: خوشبختانه تمامی پیشبینی های لازم در حوزه پشتیبانی و اجرا صورت گرفته و با تمهیدات صورت گرفته زمینه ها برای حضور حداکثری  مردم فراهم شده است.
وی با اشاره اینکه همه پیشبینی های لازم برای برگزاری انتخابات در ابعاد امنیتی، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و تدارکات و موضوعات مربوط به روز انتخابات صورت گرفته، تصریح کرد: عوامل اجرایی و پشتیبانی انتخابات و نیروهای محافظ شعب اخذ رای برای کلیه شعب به صورت کامل مشخص شده اند و آموزش های لازم برای اجرای مسئولیت کامل خود به آنها ارائه شده است.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..