استاندار یزد در نشست مشترک با فعالان اقتصادی، اصناف و هیأت های مذهبی استان مطرح کرد :

علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، شاهد همدلی دولت و مردم در استان هستیم

استاندار یزد با بیان اینکه همواره به دنبال تقویت ارتباط دولت با بدنه جامعه بوده ایم و پیشبرد سریعتر اهداف دولت را در گرو بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اقشار مختلف جامعه می دانیم، عنوان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، شاهد همدلی دولت و مردم در استان بوده ایم.

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» در دیدار با فعالان اقتصادی، اصناف و هیأت های مذهبی با اشاره به رویکرد استان برای حضور مسئولین در جمع اقشار مختلف مردم عنوان کرد: در صدد هستیم این ارتباطات را روز به روز تقویت کنیم چرا که بهره گیری از نظرات مردم موجب پیشرفت استان خواهد شد.

استاندار با اشاره به همدلی مردم و دولت در استان عنوان کرد: بخش های مختلف استان همچون فعالان اقتصادی، اصناف و هیأت های مذهبی با تمام نقدها به دولت و مشکلاتی که با آن روبرو هستند به پیشبرد اهداف استان کمک کرده اند و فعالیت هایشان در راستای حفظ نظام و تقویت اعتماد عمومی است.
طالبی ادامه داد: علیرغم مشکلات موجود، همواره در جمع مردم با استقبال آنها روبرو بوده ایم.
بالاترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه حفظ و ارتقای ارتباط با بدنه جامعه، سیاست محوری استان در یک سال گذشته بوده است تاکید کرد: همواره دنبال تقویت ارتباط دولت با بدنه جامعه هستیم و پیشبرد سریعتر اهداف دولت را در گرو بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اقشار مختلف جامعه می دانیم.
وی با بیان اینکه در ابتدای آغاز کار به عنوان استاندار یزد از حکمرانی خوب سخن به میان آوردم، ادامه داد: حکمرانی خوب با حکمروایی توأمان دولت، بخش خصوصی و جامعه محقق می شود و هرگاه بتوانیم حکمرانی ای از تعامل این سه رکن ایجاد کنیم، آنگاه موفق بوده ایم.
طالبی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد: پیگیر رفع این مشکلات اعم از مشکلات مالیاتی اصناف در جلسات مختلف بوده ایم.
استاندار با اشاره به تحریم های موجود عنوان کرد: ما در حال حاضر اقتصاد غیر نفتی را داریم تجربه می کنیم و مدیریت کشور را در شرایط کنونی و با توجه به چالش هایی که با آن روبرو هستیم را مطلوب دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت انتخابات عنوان کرد: در شرایط کنونی شاهد تشدید تحریم ها و فشار ها بر کشور هستیم و دل بستگان به ایجاد شکاف در جامعه، حضور پر شور مردم در انتخابات را به سود خود نمی بینند.
استاندار در انتها خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، بهترین راهبرد برای مقابله با توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمن است و باید تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..