رئیس اداره اوقاف شهرستان یزد:

صندوق‌های رای در برخی امامزادگان یزد مستقر می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به استقرار صندوق های رای در برخی امامزادگان یزد گفت: امامزادگان شهرستان یزد آماده میزبانی از رای دهندگان انتخابات مجلس هستند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین کاظمی  با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات همواره خاری در چشم دشمنان بوده و هر چه این حضور پرشورتر باشد، به دشمنان ما در می‌یابند که تحریم‌ها و توطئه‌های آنها در طول چهل سال گذشته هیچ تأثیری در اراده مردم جمهوری اسلامی نداشته است.

 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هر چه در طول این سال‌ها توطئه کردند تا مردم نسبت به مقدسات و انقلاب بی‌توجه باشند، مردم به شکلی در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور پیدا می‌کردند که سبب شکست در هر پروژه آنها می‌شد.
 
وی عنوان کرد: مردم جمهوری اسلامی به خوبی به این موضوع پی برده‌اند که دشمن هیچگاه برای سربلندی ایران اسلامی کاری انجام نمی‌دهد و در این میان تنها به اهداف شوم خود فکر می‌کند نه خواسته‌های مردم دیگر کشورها.
 
کاظمی با اشاره به استقرار صندوق‌های اخذ رأی در برخی امامزادگان شهرستان یزد، یادآور شد: برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد آماده حضور هر چه پرشورتر مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد به صورت زنده از شبکه یزد و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..