رئیس سازمان مدیریت یزد اعلام کرد:

اشتغال دانش‌محور از اولویت‌های توسعه بلندمدت استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ایجاد اشتغال دانش محور و پایدار را از اهداف بنیادین و اولویت‌های توسعه بلند مدت استان ذکر کرد.

به گزارش یزدی نیوز«سید مجتبی حسینی‌پور» در بازدید از مرکز رشد دانشگاه یزد گفت: حوزه علم و فناوری محدود به مرکز دانشگاهی و پرورش نیروی انسانی متخصص نیست بلکه بهره‌مندی از نیروهای متخصص تربیت شده به عنوان سرمایه انسانی بی‌بدیل در مسیر رشد و توسعه، هدف غایی این حوزه است.

 
وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را مطالعه و طراحی مراکز رشد و حرکت به سمت تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان دانست.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: با ایجاد مراکز رشد تاکنون برای بیش از دو هزار نفر از نخبگان و فارغ‌التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.
 
وی از چشم‌اندازهای توسعه استان را تبدیل استان یزد به کانون برتر توسعه علمی و فن­آوری و پرورش دهنده­ نخبگان و صاحب­‌نظران در حوزه‌های عمومی و تخصصی ذکر کرد.
 
حسینی‌پور همچنین دستیابی به توسعه و تولید مبتنی بر دانش و فناوری های نوین را ماموریت ویژه استان برای بخش علم و فناوری دانست.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت یزد، در این بازدید که رئیس پارک علم و فناوری و رئیس مرکز رشد دانشگاه یزد نیز حضور داشت، تعدادی از مدیران شرکت‌های مستقر در این مرکز گزارشی از فعالیت‌ها و محصولات خود ارائه کردند.
 
بازدید از مرکز شتابدهنده پیشگامان از دیگر برنامه های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هیات همراه بود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..