شایعه تایید صلاحیت نمایندگان رد شده استان یزد تکذیب شد

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد، شایعه تأئید صلاحیت نمایندگان رد شده این استان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکذیب کرد.

به گزارش یزدی نیوزبه دنبال نشر شایعاتی مبنی بر تأیید صلاحیت برخی داوطلبین رد صلاحیت شده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلام، حجت السلام و المسلمین «سیدناصر محمدی» نماینده شورای نگهبان در استان یزد  اظهار کرد: طبق بررسی ها و استعلامات انجام شده از ستاد مرکز شورای نگهبان صحت این ادعا تکذیب شده است.

 
وی افزود:‌ «احمد ترحمی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، «محمدعلی شاه‌حسینی» مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به نمایندگی از ستاد انتخابات استان یزد و مسئول دفتر شورای نگهبان در استان به نمایندگی از ستاد مرکزی شورای نگهبان تنها مراجع رسمی برای اعلام اخبار انتخابات هستند.
 
مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد، با اشاره به ضرورت پرهیز از هرگونه التهاب در سطح جامعه، گفت:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی در حوزه‌های مختلف موظفند تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام در انتخابات بکار گیرند.
 
حجت الاسلام محمدی در پایان تأکید کرد: تمام کسانی که به هر شیوه نسبت به شایعه پراکنی در انتخابات اقدام می‌کنند تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و مجازات می‌شوند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..