فرماندار خاتم:

توسعه خاتم مستلزم بازسازی راه‌های مواصلاتی به استان‌های همجوار است

فرماندار شهرستان خاتم تلاش برای توسعه متوازن را از جمله مهمترین رسالت نماینده مجلس دانست و گفت: جذب اعتبارات ملی برای بازسازی و مرمت راه‌های مواصلاتی استان‌های همجوار مهمترین مطالبه مردم خاتم از نماینده مجلس است.

به گزارش یزدی نیوز«فرجام فاضلی» با اشاره به اهمیت حضور حداکثری اقشار مختلف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:‌ حضور آگاهانه مردم در انتخابات بیانگر اقتدار نظام و احساس مسئولیت در قبال آینده کشور است.

 
وی با بیان این‌که مشارکت مردم در انتخابات مجلس توطئه شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند، افزود: نمایندگان مجلس هم باید بعد از انتخابات با تعهد و احساس مسئولیت در قبال مردم حوزه انتخابیه خود رفع مشکلات را در اولویت اجرایی و رفتاری خود قرار دهند.
 
فرماندار خاتم در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی در توسعه همه جانبه کشور،‌گفت: نمایندگان بدانند که درحقیقت وکلای مردم هستند و همیشه در قبال مردمی که به آنها رأی دادند مسئولند.
 
فاضلی تلاش برای توسعه متوازن حوزه انتخابیه را از جمله مهمترین رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: شهرستان خاتم به دلیل بعد مسافتی که از مرکز استان دارد گاهاً از برخی زیرساخت‌هایی که لازمه توسعه است محروم مانده و ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم نسبت به رفع این چالش اقدام کنند.
 
این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و زیست محیطی شهرستان خاتم، تصریح کرد:‌ تقویت زیرساخت‌های موجود با جذب اعتبارات ملی از دیگر انتظارات مردم از نماینده مجلس در این حوزه انتخابیه است.
 
فرماندار خاتم در ادامه با توجه به این‌که شهرستان خاتم به سه استان فارس،‌کرمان و یزد مرتبط است، گفت:‌ راه‌های مواصلاتی این شهرستان مشکل دارند و اعتبارات استانی برای ساماندهی این مهم کافی نبوده و پاسخگوی این نیاز نیست.
 
وی در پایان گفت: نماینده این حوزه انتخابیه باید در تدوین بودجه که سالانه توسط مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، ردیف و اعتبار ملی مشخصی را برای تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای به ‌ویژه ساخت،‌ بازسازی و مرمت راه‌های مواصلاتی به استان‌های ‌همجوار پیگیری کند.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..