امام‌ جمعه ابرکوه:

نمایندگان در طرح‌هایی که تخصص دارند، ادعا کنند

امام‌ جمعه ابرکوه ضمن برشمردن شاخصه یک کاندیدای اصلح، گفت: نمایندگان باید در ارائه طرح‌هایی که ادعای انجام آن را دارند، تخصص و توانمندی داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی»  در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: ملت بزرگ و انقلابی ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشم‌گیر و دشمن‌شکن و قهرمانانه خودشان را در گام دوم انقلاب اسلامی برداشتند.

 
وی تصریح کرد: دومین صحنه ملی که حضور ملت را می‌طلبد، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب کاندیدای اصلح است که در طرح‌هایی که ارائه می‌کند و ادعای انجام آن را دارد، تخصص و توانمندی داشته باشد. 
 
حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: دوم اسفند، روز تجلی اراده ملی در جهت گزینش نامزدهای صالح و بلکه اصلح و منتخبانی شایسته، کاردان، با لیاقت، انقلابی، شجاع، مدیر، مدبر، توانمند و با عزم و اراده‌ای الهی است.
 
وی ادامه داد:  نامزدهای منتخب بایستی شاخصه‌هایی همچون برنامه‌ریز، کاردان، متخصص، با تجربه، با لیاقت، شجاع و در تقابل با بد خواهان و دشمنان خودباور و ملت باور داشته باشند.
 
امام‌جمعه ابرکوه یادآور شد: نماینده باید به «ما می‌توانیم» معتقد و دارای سلامت نفس و سلامت عمل باشد، شعاری ندهد که قدرت انجام آن را ندارد و شجاعت در دفاع از حقوق مردم را داشته باشد و همچنین در برابر دشمن کوتاه نیاید و ترجیح مسائل ملی بر منافع شخصی را در همه شرایط لحاظ کند. 
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر اینکه نماینده نباید مصالح قومی و قبیله‌ای، همشهری، دوست و رفیق را در نظر بگیرد، ابراز کرد: نماینده نباید وام‌دار کسی باشد و مصالح انفرادی را بر مصالح جمعی و ملی ترجیح دهد. 
 
حجت الاسلام حسینی در پایان نیز تأکید کرد: نماینده مجلس باید مدرس مسلک باشد و در حقیقت آنچه برایش مهم است، اجرای فرامین مقام معظم رهبری، اهداف و آرمان‌های متعالی و جهان شمول امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی باشد. 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..