رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی یزد:

اشتغال دانش محور از اولویت های توسعه بلند مدت استان

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ایجاد اشتغال دانش محور و پایدار را از اهداف بنیادین و اولویت های توسعه بلند مدت استان یزد ذکر کرد.

به گزارش یزدی نیوز سید مجتبی حسینی پور در بازدید از مرکز رشد دانشگاه یزد گفت حوزه علم و فناوری محدود به مرکز دانشگاهی و پرورش نیروی انسانی متخصص نیست بلکه بهره مندی از نیروهای متخصص تربیت شده بعنوان سرمایه انسانی بی بدیل در مسیر رشد و توسعه، هدف غایی این حوزه می باشد.

 
وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را مطالعه و طراحی مراکز رشد و حرکت به سمت تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان دانست.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت با ایجاد مراکز رشد تاکنون برای بیش از ۲ هزارنفر از نخبگان و فارغ التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.
 
حسینی پور از چشم انداز های توسعه استان را تبدیل استان یزد به کانون برتر توسعه علمی و فن­آوری و پرورش دهنده­ نخبگان و صاحب­نظران در حوزه ­های عمومی و تخصصی ذکر کرد.
 
وی همچنین دستیابی به توسعه و تولید مبتنی بر دانش و فناوری های نوین را ماموریت ویژه استان برای بخش علم و فناوری دانست.
 
گفتنی است در این بازدید که رئیس پارک علم و فناوری و رئیس مرکز رشد دانشگاه یزد نیز حضور داشت تعدادی از مدیران شرکت های مستقر در این مرکز گزارشی از فعالیتها و محصولات خود ارائه نمودند.
 
بازدید از مرکز شتابدهنده پیشگامان از دیگر برنامه های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هیات همراه بود.

بخش نظردهی بسته شده است..