استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم نقش آفرینی آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت حداکثری در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آموزش و پرورش به عنوان نیروی اجتماعی قوی بیش از هر زمان دیگری می‌تواند به جذب مشارکت مردم در انتخابات و برون رفت از مشکلات و بحران‌های کشور کمک کند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد، اظهار کرد: امسال به احتمال زیاد شاهد ورود بیشتر مسافران نوروزی به استان خواهیم بود که باید از الان پیش بینی‌های لازم را جهت استقبال شایسته از مسافران نوروزی داشته باشیم و آموزش و پرورش باید ظرفیت خودش را بالا ببرد تا در صورت حضور مسافرین دچار چالش نشویم.

 
وی با اشاره به عملکرد مطلوب آموزش و پرورش استان یزد در اسکان مسافران نوروزی سال گذشته افزود: با استقبال مسافران نوروزی به استان و طی بازدید از اسکان آموزش و پرورش شاهد عملکرد خوب آموزش و پرورش بودیم که امیدواریم امسال هم باز این اتفاق صورت گیرد .
 
استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته پیش‌رو گفت: فرهنگیان و نیروهای آموزش و پرورش یکی از گروه‌های مرجع جامعه هستند که مردم به آنها اعتماد دارند.
 
طالبی تصریح کرد: در مقطع حساس کنونی که از نظر داخلی و خارجی با فشارهایی مواجه هستیم و دشمنان چشم امید بستند تا مشارکت در این انتخابات پایین بیاید این نیروی اجتماعی قوی بیش از هر زمان دیگری می‌تواند به برون رفت از مشکلات و بحران‌های کشور کمک کنند .
 
این مسئول در ادامه تاکید کرد: همگی باید تلاش کنیم فضای پر شوری برای انتخابات پیش‌رو  با مشارکت حداکثری داشته باشیم و آموزش و پرورش استان هم برنامه‌هایی را ساماندهی کند تا بتوانیم نیروی اجتماعی فرهنگیان را در راستای تشویق و تهییج مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات داشته باشیم .
 
استاندار یزد بیان کرد: در دوره قبل فضای رقابتی خوبی در استان شکل گرفت و شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس بودیم که از این حیث جایگاه پنجم را در کشور کسب کردیم که یکی از بهترین رتبه های ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که امیدواریم  امسال هم کارنامه خوبی را از برگزاری انتخابات در استان داشته باشیم.
 
 به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش یزد،طالبی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم با کمک هم در جهت مشارکت حد اکثری تلاش کنیم و از ظرفیت خوب فرهنگیان و جامعه تعلیم و تربیت استان استفاده مناسب را ببریم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..