رئیس ستاد انتخابات یزد خبر داد:

اختصاص ۷ شعبه اخذ رای به زرتشتیان استان یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ‌یزد گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان یزد پیش‌بینی شده که از این تعداد، هفت شعبه مربوط به اقلیت زرتشتیان در استان خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز«احمد ترحمی» بیان کرد: تمامی اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانون‌مند در دوم اسفندماه سال جاری در استان فراهم شده است.

 
وی ادامه داد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۰۰ شعبه ثابت و ۱۷۲ شعبه سیار است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: هفت شعبه نیز به زرتشتیان استان اختصاص داده شده است که از شعب ا‌ختصاص یافته به این اقلیت دینی، چهار شعبه در شهرستان یزد و سه شعبه در شهرستان‌های اردکان، ‌تفت و میبد مستقر هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشترین شعبه اخذ رای با ۳۳۴ شعبه در شهرستان یزد قرار دارد و در شهرستان‌های ابرکوه  ۴۷شعبه، اشکذر ۳۳ شعبه، اردکان ۶۸ ‌‌شعبه و شهرستان بافق ۳۸ شعبه مستقر می باشد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: در شهرستان‌های بهاباد ۲۳ شعبه اخذ رای، ‌تفت ۶۷ شعبه، خاتم ۳۶ شعبه، میبد ۷۰ شعبه و شهرستان مهریز ۵۶ شعبه برای برگزاری انتخابات مجلس پیش بینی و مستقر شده است.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ترحمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که اقشار مختلف مردم استان روز دوم اسفند ماه با حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای با شکوه رقم زنند و برگ زرین دیگری به افتخارات مردم دارالعباده یزد اضافه کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..