استاندار یزد مطرح کرد:

رسانه‌ ساختار اثرگذار در انتخابات/حضور مردم پشتوانه ایجادمجلس قوی

استاندار یزد از رسانه ها به عنوان ساختار اثرگذار در انتخابات یاد کرد و گفت: رسانه ها تلاش کنند تا نقش خود در حضور حداکثری مردم در انتخابات را به بهترین نحو ایفا کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی  در مراسم اختتامیه جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد با اشاره به نقش رسانه در جامعه و در رویدادهای مهم سیاسی، فرهنگی و … اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و لازم است نقش خود را در انتخابات دوم اسفندماه به بهترین نحو ایفا کنند.

 
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در انتخاب افراد کارآمد و متخصص نیز داشته باشند، افزود: رسانه می‌تواند با بیان معیارهای افراد متخصص و کارآمد، مردم را به سمت انتخاب درست هدایت کند.
 
طالبی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: ممکن است برخی‌ها گلایه‌ها در مورد رد صلاحیت نامزدها وجود داشته اما به توجه به شرایط خاص کشور، باید همه مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم.
 
استاندار یزد بیان کرد: حضور مردم پشتوانه بسیار خوبی برای ایجاد مجلس قوی و اثرگذار است و رسانه‌ها به عنوان یکی از گروه‌های مرجع جامعه می‌توانند در این زمینه به خوبی ایفای نقش کنند.
 
طالبی ادامه داد: رسانه‌ها ابزار حضور مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف هستند و می‌توانند نسبت به آگاه سازی جامعه، ایجاد شور انتخاباتی، شفاف سازی فضای جامعه و اطلاع رسانی برنامه‌های نامزدهای انتخابات کمک کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌ها به رشد هرچه بهتر تولیدات رسانه‌ای در استان کمک می‌کند و امیدواریم این جشنواره موجب ارتقای سطح رسانه‌های استان در کشور شود.
 
 خبرگزاری مهر در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد سه جایزه در بخش رونق تولیدِ، بخش ویژه اخلاق رسانه و عکس را از آن خود کرد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..