رئیس ستاد انتخابات استان:

تلاش همه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی مشارکت مردم در انتخابات مجلس بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تلاش همه دست‌اندرکاران باید جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

به گزارش یزدی نیوز"احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان یزد که با حضور "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ‌و روسای کمیته‌های ستاد در فرمانداری یزد برگزار شد، گفت: در شرایط کنونی مشارکت مردم در انتخابات مجلس بسیار مهم است و طبق فرموده مقام معظم رهبری برای حفظ امنیت و آبروی نظام و ایران اسلامی وظیفه داریم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکتی پرشور داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ به گفته ریاست جمهوری مسیر هر تغییر و توسعه‌ای از طریق حضور در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد، بنابراین تلاش ‌همه دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد باید جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: جلسات ‌این ستاد از چندین ماه قبل به صورت منظم و هفتگی برگزار شده و استان یزد آمادگی کامل در برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با حضور حداکثری مردم را دارد.
ترحمی خاطرنشان کرد: شهرستان یزد با استقرار بیش از نیمی از شعب اخذ رای در این شهرستان، وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات پیش رو دارد که خوشبختانه تمام تمهیدات و امکانات لازم در این زمینه از سوی فرمانداری یزد اندیشیده شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: لازم است در زمان تبلیغات فعالیت انتخاباتی همه داوطلبان رصد شود و چنانچه تخلفی مشاهده شد با افراد متخلف طبق قانون برخورد گردد.
تر‌حمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: نباید هیچ رانت اطلاعاتی ویژه‌ای برای داوطلب یا جریان سیاسی خاصی در زمان تبلیغات تا روز انتخابات و پایان روند رای گیری و شمارش آرا به وجود آید و سیاست راهبردی وزارت کشور در برگزاری انتخابات، برگزاری سالم، قانون‌مند و با حضور حداکثری مردم است.‌
گفتنی است در ابتدای این نشست روسای کمیته های ستاد انتخابات استان و فرماندار یزد گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان و شهرستان یزد ارائه دادند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..