معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

تکمیل هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان از تکمیل هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها به طور قطع در ورزش کشور رونق ایجاد خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز ژاله فرامرزیان در جمع مسئولان ورزش شهرستان اردکان با اشاره به تکمیل هزار پروژه ورزشی در کشور اظهار داشت: تکمیل این پروژه‌ها به تنهایی برای دولت امکان پذیر نبود و از ظرفیت بخش خصوصی به درستی برای تکمیل آنها استفاده شد.

 
وی با تاکید بر اینکه برای تأمین نیازهای ورزش باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در قالب قانونی استفاده کرد، افزود: نیازهای ورزش کشور باید آمایش شود و از ظرفیت بخش خصوصی برای تأمین این نیازها استفاده شود.
 
فرامرزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی در سطح کشور بیان کرد: بیشتر هیئت‌ها با مشکلات اعتباری و ساختاری مواجه هستند که تلاش ما رفع این مشکلات است و برنامه‌های خوبی در این راستا تدوین شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اثرگذاری ورزش برخی شهرستانها در روند توسعه ورزش کشور ادامه داد: اردکان از جمله شهرستانهایی است که تیم‌های ورزشی قوی دارد و در ورزش کشور اثرگذار است.
 
فرامرزیان با اشاره به بازدیدی که از چند پروژه نیمه کاری ورزشی این شهرستان انجام شد، افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان مساعدت خواهد شد.
 
وی همچنین کمک به چند تشکل مردم نهاد این شهرستان و تأمین تجهیزات ورزشی را رهاورد سفر خود به شهرستان اردکان برای مردم این خطه اعلام کرد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..