معاون استاندار یزد:

پاکدامنی و طهارت اقتصادی خط قرمز دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پاکدامنی و طهارت اقتصادی را از خطوط قرمز دولت خواند و مسئولان را بر رعایت آن دعوت کرد.

به گزارش یزدی نیوز«احمد ترحمی» در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد و بخشدار ندوشن در این شهرستان، گفت: دستگاه‌های اداری دارای شرایط و ضوابطی است و فردی که در سمتی منصوب می‌شود باید تابع سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجری برنامه‌های دولت باشد.

 
وی با بیان این که وظیفه همگان است که نظام مقدسی که با مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به ثمر رسیده است را محافظت کنند، قانون مداری و اشراف به قوانین و دستورالعمل‌ها را از وظایف مسئولان خواند و افزود: حتی اگر از نظر ما قانونی دارای نقص و عیب باشد، باز هم موظف به اجرای آن قوانین خواهیم بود و نباید خدمات رسانی به مردم را دریغ کنیم.
 
معاون استاندار در ادامه نیز پاکدامنی و طهارت اقتصادی را جزو خطوط قرمز دولت خواند و گفت: باید مسئولین افرادی امین ،متعهد و با طهارت اقتصادی باشند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش مسئله انتخابات را یکی از مهم‌ترین مسائل کنونی کشور دانست و اظهار کرد: فردی که به عنوان نماینده مردم در مجلس قانون گذاری کشور انتخاب می‌شود در وهله اول باید بر مسائل و قوانین انتخابات آگاه باشد و در ادامه با پذیرش مسئولیت برای خدمت گذاری به مردم و جامعه تلاش کرده و وقت بگذارد.
 
ترحمی در پایان خواستار تلاش مدیران، فرمانداران و بخشداران در جهت خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور شد و گفت: مسئولان باید با امام جمعه، اعضای شوراها و خیرین همه گونه همکاری لازم را داشته باشند.
 
در این مراسم از خدمات «علیرضا ابوالحسنی» معاون قبلی سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تقدیر و به جای وی «سید بهروز موسوی »  بخشدار ندوشن از توابع این شهرستان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد معرفی شد و کرسی بخشداری ندوشن هم به «سید رضا موسوی» واگذار شد.
 
منبع:ابسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..