فراهم بودن زمینه های حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان/ از ورود سرمایه گذاران برای تکمیل چرخه های اقتصادی استان استقبال می کنیم

استاندار یزد با استقبال از ورود سرمایه گذاران برای تکمیل چرخه های اقتصادی استان گفت: زمینه ها برای حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان فراهم است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد که با حضور  مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و اعضای کارگروه در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور شرکت های بزرگ اقتصادی در استان گفت: این حضور موجب ایجاد پروژه ها با بازدهی بالا و اشتغالزایی قابل توجه خواهد شد.

استاندار با اشاره به اینکه زمینه های حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان فراهم است افزود: جلب مشارکت این شرکت ها در قالب پروژه های مختلف توسط استان مورد پیگیری قرار گرفته است.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با اشاره به  ورود سرمایه گذاران کشوری به یزد گفت: از ورود سرمایه گذاران برای تکمیل چرخه های اقتصادی استان استقبال می کنیم.
وی با استقبال از توسعه همکاری ها با مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این همکاری از بعد مادی و معنوی ارزشمند است و علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان، موجب استفاده از ظرفیت های استان برای کمک به جامعه محروم کشور خواهد شد.
گفتنی است در انتهای این نشست، تفاهم نامه ای مابین استانداری یزد و مجتمع اقتصادی کمیته امداد به امضا رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..