مرکز پژوهش‌های شورای شهر یزد راه‌اندازی می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی مصوباتی داشته که اختیارات شوراها را تقویت می‌کند، گفت: مرکز پژوهش‌های شورای شهر در این شورا تصویب و به کمیته تطبیق ارسال شده است.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» در دویست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد از تصویب اساسنامه مرکز پژوهش‌های شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه به کمیته تطبیق ارسال شده و منتظر اعلام نظر در این خصوص هستیم که امیدواریم تا روز پژوهش نتیجه آن به ما اعلام شود.

 
وی با بیان این‌که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی مصوباتی داشته که اختیارات شوراها را تقویت کرده است، افزود: درآمدهای پایدار شهرداری در این مصوبه تقویت می‌شود، همچنین اختیار تصویب عوارض نیز به شورا باز می‌گردد.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که مصوبه تقویت درآمد پایدار شهرداری‌ها نیازمند تایید شورای نگهبان است، گفت:‌ امیدواریم هر چه سریعتر این مهم با تأیید شورای نگهبان قابل اجرایی پیدا کند.
 
سفید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که عده‌ای مدام از سفرهای خارجی اعضای شورای شهر صبحت می‌کنند، تصریح کرد: تا به امروز عمده سفرهای خارجی اعضای شورای شهر به صورت شخصی بوده و از شورا برای آنها هزینه نشده است.
 
وی در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که هر چه در شورای شهر یزد بوده به صورت شفاف و زنده پخش شده و پنهان کاری نداشته‌ایم، گفت: همواره از نقد و منتقدان استقبال کرده و می‌کنیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..