کسب رتبه برتر توسط استانداری یزد در ششمین جشنواره آموزش ، پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی کشور

طی لوح تقدیری از سوی وزیر کشور استانداری یزد در ششمین جشنواره آموزش ، پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی به عنوان استانداری برتر شناخته شد.

به گزارش یزدی نیوز در متن کامل لوح تقدیر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد آمده است:

جناب آقای محسن صادقیان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد
بدون تردید مطالعه و پژوهش و حرکت بر محور مدیریت دانش پایه لازمه و زیر بنای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در حوزه های مختلف است. ضمن آنکه تحقق این مهم در گرو، هم افزایی و همگرایی مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با مدیریت های اجرایی شهری و روستایی است. در همین راستا جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی فرصتی گران بها برای ترویج گفتمان علمی و تقدیر از دستاوردها و تجربیات موفق پژوهشی و آموزشی در این عرصه است.
اکنون که به واسطه تلاش سازنده جناب عالی و همکاران در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت  شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، استانداری یزد به عنوان استانداری برتر در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی شناخته شده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت اثر بخش شما در این جشنواره، بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..