امام جمعه ابرکوه:

شورای نگهبان برای افراد معلوم الحال در انتخابات فرصت سازی نکند

امام جمعه ابرکوه گفت: اعضای شورای نگهبان باید با انگیزه قاطع مصالح اسلام و نظام را در مورد داوطلبان لحاظ کنند و برای افراد معلوم الحالی که آب به آسیاب دشمن می ریزند، فرصت سازی نکند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی فهیم و مقاوم هستند، اظهار داشت: این مردم همواره منافع کشور را به منافع خود ترجیح داده اند و برای سرافرازی کشورشان حتی از رفاه خود چشم پوشیده اند.

 
وی عنوان کرد: این مردم با وجود مشکلات معیشتی از حق سیاسی خود نیز نمی گذرند و با حضور در انتخابات، وظیفه دینی و ملی خود را انجام می دهند و همواره در انتخاب های خود دقت، درایت و بصیرت دارند.
 
حسینی در مورد تعیین صلاحیت افراد ثبت نام شده در انتخابات مجلس بیان کرد: اعضای شورای نگهبان باید بی واهمه و با انگیزه قاطع و انقلابی مصالح اسلام، نظام و انقلاب را بدون هرگونه گرایش سیاسی در مورد داوطلبان لحاظ کنند و برای افراد معلوم الحالی که آب به آسیاب دشمن می ریزند، فرصت سازی نکنند.
 
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: افرادی هم که داوطلب شده اند، مراقب باشند تا تجارب تلخ گذشته را تکرار نکنند و از میان خود یک فرد کاردان، با تجربه و توانمند را انتخاب کرده و به نفع او کنار بروند تا افراد توانمند روی کار بیایند.
 
وی تصریح کرد: اگر احتمال هم بدهید رأی نمی‌آورید، ورود عملی پیدا نکنید تا فردی که مورد وفاق جمع است با رأی بالا وارد مجلس شود.
 
حسینی در مورد تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی رئیس جمهور به مجلس، عنوان کرد: به طور قطع بودجه سال آینده به لحاظ تحریم اقتصادی در مقابله با تحریم ها بسته شده و چندان اتکا به درآمدهای نفتی ندارد و نتیجه اینکه بار تحقق بودجه بر دوش سیاست‌های پولی دولت و دریافت مالیات از مردم خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: مردم صبور ما همواره آماده مقابله با دشواری های معیشتی و اقتصادی هستند اما کمترین انتظار از مدیریت اجرایی و قضایی کشور این است که مانع فرارهای مالیاتی شوند تا فشار کمتری بر مردم وارد شود و بتوانند بر مشکلات زندگی فائق آیند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..