لزوم اقامه نماز جماعت و حضور روحانیون در مدارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد: اقامه نماز جماعت و حضور روحانیون در مدارس باید در شهرستان به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام علیرضا نجیمی پشتوانه علمی و توانمند سازی روحانیون در مدارس را به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت دار این سازمان عنوان کرد و افزود: اقامه نماز جماعت و حضور روحانیون در مدارس باید در شهرستان به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد تا روحانیون بتوانند با ارتباط موثر و فعال با دانش آموزان به عنوان نسل جوان اعتقادات و شبهات آن‌ها را از گزند آسیب‌های جامعه امروز حفظ نمایند

وی نگاه به آینده داشتن در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که مورد غفلت قرار گرفته و متولیان امور فرهنگی باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
واگذاری پژوهش‌های مرتبط با موضوعات فرهنگی شهرستان به روحانیون و طلاب این سازمان، اعزام مبلغین به مناطق روستایی، ارتقا جایگاه نخبگان و تجلیل از فعالین فرهنگی و روحانیون در شهرستان از محور‌های دیگری بود که حجت الاسلام علیرضا نجیمی به آن اشاره کرد.
فرماندار اشکذر تبیین صحیح معارف و گسترش فعالیت‌های تبلیغی را از جمله وظایفی دانست که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاه متولی باید به طور ویژه به آن بپردازد.
هادی هادی نسب اظهار داشت: امروز با آسیب‌های اجتماعی جدی در زمینه‌های مختلف مواجه هستیم که همه آن‌ها به آموزش و تبلیغ به ویژه با رویکرد دینی نیاز داشته و اگر مردم این آموزه‌ها را بهتر دریافت و در زندگی بکار ببرند پشتوانه اعتقادی آن‌ها نیز قوی‌تر خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..