گردهمایی کارشناسان آموزش وپرورش متوسطه شهرستان‌های یزد در زارچ

معاونین و کارشناسان آموزش وپرورش متوسطه شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان یزد در زارچ گرد هم آمدند.

به گزارش یزدی نیوزاین گردهمایی دوروزه با حضور معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان، معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان در زارچ برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان یزد به تبیین برنامه‌های جاری حوزه آموزش متوسطه پرداخت و چکیده‌ای از دستاورد‌ها و موفقیت آموزش وپرورش استان در این حوزه را تشریح کرد.
کارآموز هدف از برگزاری این همایش را تبیین سیاست‌های حوزه معاونت آموزش و متوسطه، ایجاد زمینه گفتمان معاونین آموزش و ابلاغ سیاست‌های استانی برشمرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و فضا و تجهیزات مدارس از دیگر اهداف این همایش است.
وی با بیان اینکه حوزه آموزش متوسطه یکی از حوزه‌های بسیار منسجم و هدفمند در آموزش وپرورش استان است گفت: این حوزه به همت معلمان، مدیران و کلیه متصدیان امر در مسیر سرآمدی و رشد تعالی قرارگرفته است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هم در سخنانی گفت: هیچ جامعه‌ای بدون داشتن یک برنامه مدون در حوزه‌ی تعلیم و تربیت نمی‌تواند مسیر پیشرفت و ترقی را طی کند.
دانا فر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش وپرورش را اساس سیاست‌های کلی دولت دانست و خواستار برنامه‌ریزی دقیق جهت ” توزیع متوازن ” رشته‌ای و توجه بیشتر به رشته‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..