فضای دانشگاه های استان برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بازتر شود

استاندار یزد با بیان اینکه مسئولین دانشگاه باید قدردان وجود دانشجویان با انگیزه و فعال در دانشگاه های استان باشند گفت: در همین راستا باید علاوه بر مسائل درسی، فضا برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بازتر شود.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی در همایش تقدیر از دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان که در دانشگاه پیام نور رضوانشهر برگزار شد، با تشکر از برگزار کنندگان این برنامه در آستانه روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر نشان دهنده ظرفیت بالای دانشجویان در عرصه های مختلف است.

استاندار با بیان اینکه مسئولین دانشگاه باید قدردان وجود دانشجویان با انگیزه و فعال در دانشگاه های استان باشند گفت: به همین منظور باید علاوه بر مسائل درسی، فضا برای فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باز شود.
استاندار درباره مهمترین شاخصه های ۱۶ آذر گفت: این روز نشان دهنده وقت شناسی، پیشرو بودن و حساسیت بالای دانشجویان نسبت به مسائل مختلف کشور است.
استاندار با اشاره به تاریخچه ۱۶ آذر گفت: جنبش دانشجویی یکی از ریشه دارترین جنبش های ایران است و برای مقابله با استکبار و استبداد ایجاد شده است.
استاندار در انتها با اشاره به لزوم توجه به مطالبات دانشجویی گفت: شنیدن مطالبات جامعه از زبان دانشجویان موجب نزدیکتر شدن حاکمیت با مردم خواهد شد و باید به این مطالبات به صورت جدی توجه کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..