فرماندار تفت:

تفت با آمادگی کامل به استقبال انتخاباتی پرشور و قانونمند می‌رود

فرماندار شهرستان تفت با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری، امانت‌داری و صیانت از رأی مردم در برگزاری انتخابات، گفت: این انتخابات صحنه دیگری از مشارکت مردم شریف در تعیین سرنوشت خویش است.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا نوکار» با حضور در محل ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد و بازدید از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، گفت: ستاد انتخابات شهرستان تفت با آمادگی کامل به استقبال برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند می‌رود.

 
وی با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی به‌ صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: داوطلبان در مدت هفت روز از تاریخ دهم تا شانزدهم آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه به فرمانداری شهرستان تفت می‌توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند.
 
این مسئول ادامه داد: داوطلبان نمایندگی علاوه بر شرایط مندرج در قانون باید حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۷۵ سال سن داشته باشند و مدارک تحصیلی آن‌ها از مقطع کارشناسی ارشد یا معادل آن به بالا باشد.
 
به گفته نوکار، فرآیند بررسی و تائید صلاحیت‌ها را بلافاصله پس از آغاز ثبت‌نام شروع و تا ۱۰ روز قبل از آغاز انتخابات ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به جایگاه رفیع و بلند مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی کشور، تصریح کرد: این انتخابات صحنه دیگری از مشارکت مردم شریف در تعیین سرنوشت خویش است و امیدوار هستیم با حضور باشکوه مردم، شاهد رقم خوردن برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی ایران باشیم.
 
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری، امانت‌داری و صیانت از رأی مردم در برگزاری انتخابات، گفت: همه تلاش خود را برای ایجاد شرایط مطلوب و قانونمندی جهت برگزاری باشکوه انتخابات به‌ کار می‌گیریم و همه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بر این مسئله تأکید دارند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..