مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد:

ضرورت برگزاری دوره‌های تخصصی برای طلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر ضرورت برگزاری دوره های تخصصی برای طلاب تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط یزد، برگزاری دوره های تخصصی گردشگری، زبان خارجی و .... برای طلاب ضروری است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علیرضا نجیمی در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق با حضور در جمع طلاب و روحانیون شهرستان بافق در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: رسالت حوزه های علمیه تربیت طلاب و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی از فعالیت های طلاب است.

 
وی بر لزوم ارتباط بیشتر بین دستگاه های همسو تاکید کرد و افزود: این تعامل میان اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه می تواند منشا اثرات خیر بسیاری در استان باشد.
 
نجیمی با اشاره به ضرورت حمایت از حضور ائمه جماعات در مساجد بیان کرد: در این راستا برگزاری دوره های توانمند سازی ویژه ائمه جماعات مدارس برای آشنایی بیشتر در زمینه شیوه برقراری ارتباط با نوجوانان و جوانان در دستور کار این اداره کل قرار داد.
 
وی از مساجد به عنوان اصلی ترین محور فعالیت این سازمان یاد کرد و گفت: لازمه فعال سازی مساجد و رسیدن این پایگاه ها به جایگاه حقیقی خود در گرو حضور فعالانه و دغدغه‌مند روحانیون در مساجد است.
 
نجیمی بر لزوم شناسایی استعدادها و توانمندی‌های طلاب در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: در این راستا برگزاری دوره‌های تخصصی در  حوزه‌های نویسندگی، گردشگری، زبان های خارجی فضای مجازی و … نیاز امروز طلاب استان است.
 
وی همچنین با حضور در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان بر لزوم  حمایت از تشکل های وابسته به این اداره کل تاکید کرد و گفت: تشکل‌های وابسته به عنوان بازوان اجرایی نقش بسزایی در رسیدن این اداره کل به اهداف خود بر عهده دارند.
 
نجیمی با بیان اینکه فعالیت های دینی بدون زحمت نیست اما این حس مسئولیت است که عده ای را به میدان می آورد، افزود: ایجاد منبع درآمد پایدار در فعالیت های فرهنگی دینی از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم حمایت سایر نهادها از فعالیت های فرهنگی و دینی تاکید کرد و گفت: این مساعدت ها می تواند از طرق مختلف زمینه ایجاد درآمد پایدار را برای مجموعه ها فراهم کند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..