امام جمعه موقت یزد:

ملت ایران به هیچ عنوان در برابر سوء مدیریت‌ها کوتاه نخواهند آمد

امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که تریبون نماز جمعه باید دو طرفه باشد و اعتراض مردم را به گوش مسئولان برساند، گفت: مسئولان نظام باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مردم بتوانند اعتراض خود را به گوش آنها برسانند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین«سیدمحمد جواد آیت الهی» در خطبه‌های نماز جمعه یزد با بیان این که راستگویی یکی از مهمترین نشانه‌های مومنان است، اظهار کرد: دروغ و نیرنگ ابزار دشمنان دین برای غلبه بر مومنان است.

 
وی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر کشور که بعد از گران شدن بنزین رخ داد، افزود: آشوب های اخیر توسط برخی افراد خودفروخته در نقاط مختلف انجام شده است.
 
امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان این که ورود مقام معظم رهبری در بحث فتنه اخیر استکبار جهانی، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه به تمام دنیا ثابت کردند که صف معترضین از صف دشمنان و آشوبگران جداست.
 
آیت الهی خطاب به قوه قضائیه تصریح کرد: دستگاه قضا باید با جدیت و شدت با آشوبگران، مخربان و تمام کسانی که بستر این ناآرامی ها را در کشور ایجاد کردند برخورد کند.
 
این مسئول بیان کرد: مسئولان و دست اندرکاران نظام بدانند که مردم با حضور به موقع در صحنه وظیفه خود را در قبال ارزش ها و دستاوردهای نظام انجام دادند و اینک نوبت به جبران عملی از سوی مسئولان رسیده است.
 
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مردم از گرانی‌ها، عدم شفافیت‌‎ها و برخی ناعدالتی‌ها بیزارند، گفت: ملت فهیم ایران می‌دانند که برخی از فشارهای اقتصادی موجود ناشی از اعمال تحریم های ضالمانه استکبار است و در مقابل آن صبوری می‌کنند، ولی بخش عمده‌ای از نابسامانی‌های اقتصادی را متوجه برخی سود مدیریت‌های مدیران دانسته و به هیچ عنوان در این خصوص کوتاه نخواهند آمد.
 
وی تأکید کرد: مسئولان و مدیران اجرایی نظام باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مردم بتوانند گله‌مندی خود را از برخی سیاست های اجرایی به گوش مسئولان برسانند.
 
امام جمعه موقت یزد در پایان سخنان خود با بیان این‌که تریبون نماز جمعه باید دو طرفه باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که مسئولان از این تریبون استفاده کرده و مردم را پای صحنه می‌آورند، مردم هم باید از آن استفاده کرده و اعتراض خود از برخی مدیریت‌ها را به گوش مسئولان برسانند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..