پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان اردکانی

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان: یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت‌ شده است.

به گزارش یزدی نیوز خلیلی در نشست بخشدار و دهیاران بخش خرانق با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی مراکز تولید ،؛ برای دستیابی به توانمندی و خودکفائی اقتصادی  گفت: در سال جاری یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان وام اشتغال و خودکفایی برای ایجاد ۴۳ فرصت شغلی به مددجویان  زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت‌شده است

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد اردکان از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدار سازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.
رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه در این مدت برای ۱۶ نفر کاریابی انجام‌شده است ادامه داد: کارفرمایان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود از مددجویان زیر پوشش استفاده کنند.
خلیلی یادآور شد: کمیته امداد برای به‌کارگماری هر نفر مددجوی تحت حمایت بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است که شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی یا پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای به‌کارگیری هر نفر است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..