نخستین گروه جهادی رسانه کشور در یزد آغاز به‌کار کرد

همزمان با هفته بسیج نخستین گروه جهادی رسانه کشور در یزد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش یزدی نیوزفرشاد براتی کهریزسنگی  در یزد، با اشاره به آغاز به‌کار نخستین گروه جهادی رسانه کشور اظهار داشت: این گروه فعالیت‌های جهادی خود را به صورت کاملا تخصصی در حوزه رسانه انجام می‌دهد.

 
وی رویکرد اصلی این گروه را در دو حوزه پوشش رسانه‌ای فعالیت اردوهای جهادی استان یزد و پوشش رسانه‌ای محرومیت‌های نقاط مختلف استان دانست و عنوان کرد: گروه‌های جهادی مختلفی که در طول سال در نقاط مختلف استان یزد به فعالیت می‌پردازند، خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کنند که تاکنون آنچنان که باید و شاید با پوشش رسانه‌ای همراه نبوده است.
 
مسئول گروه جهادی شهدای رسانه استان یزد به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت توجه به فعالیت‌های گروه‌های جهادی اشاره کرد و ادامه داد: این گروه در راستای پوشش رسانه‌ای گروه‌های جهادی که در استان مشغول به‌فعالیت هستند تشکیل شده و از امروز به صورت گسترده، اخبار این گروه‌ها را پوشش می‌دهد.
 
براتی کهریزسنگی خاطرنشان کرد: موضوع دوم فعالیت‌های این گروه که بسیار مهم و ضروری هم هست، توجه به محرومیت‌ها و مشکلاتی است که در نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان‌ها و نقاط محروم یزد با آن درگیر هستند.
 
وی ادامه داد: اصحاب رسانه حاضر در این گروه اقدام به بررسی و گردآوری اطلاعات مرتبط با مشکلات موجود در نقاط مختلف استان کرده و با انتشار آن، علاوه بر اطلاع‌رسانی به مسئولان، تا حد توان پیگیر رفع این مشکلات به‌وسیله تولید گزارش‌های دیگر می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مجموعه سپاه الغدیر استان یزد، بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان اجرا شده گفت: در این گروه خبرنگاران و اصحاب رسانه متشکل از خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، پایگاه‌های خبری و نشریات مکتوب فعالیت می‌کنند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..