به مشارکت یک خیّر؛

بخش ماموگرافی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه راه‌اندازی شد

یکی از خیرین نیکوکار شهرستان ابرکوه با پرداخت بخشی از هزینه خریداری یک دستگاه ماموگرافی، بنیان‌گذار بخش ماموگرافی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شد.

به گزارش یزدی نیوز«سید محمدتقی قیومی» یکی از خیرین شهرستان ابرکوه که پیش‌ از این آسایشگاه سالمندان این شهرستان را با سرمایه‌ای بالغ‌ بر دو میلیارد تومان ساخته بود، با پرداخت بخشی از هزینه خرید یک دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان خاتم‌الانبیاء، بانی راه‌اندازی بخش ماموگرافی بیمارستان شد.

 
بخش مذکور طی مراسمی با حضور «علی‌اکبر اسحاقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام‌ جمعه و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان، در بیمارستان ۹۶ تخت خوابی خاتم‌الانبیاء (ص) افتتاح و مجهز به دستگاه ماموگرافی دیجیتال شد.
 
به گفته «محمدعلی شیخی» رئیس بیمارستان، این دستگاه دیجیتال و پیشرفته که یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین راه‌های تشخیص سرطان سینه است، با هزینه ۹ میلیارد ریال خریداری شده که بخشی از آن توسط «سید محمدتقی قیومی» خیر حوزه سلامت، تأمین شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کمبود تجهیزات تشخیص پزشکی و همچنین تجهیزات بخش دیالیز از جمله مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان است.
 
بیمارستان ابرکوه که چندی قبل فاز اول طرح توسعه آن با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد، هم‌اکنون دارای ۱۵ پزشک متخصص و عمومی شامل جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی، قلب‌ و عروق، زنان و زایمان، اطفال و رادیولوژی، روان‌پزشک، عفونی و پاتولوژی است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..