سازماندهی ۲۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در مهریز

فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز محرومیت‌زدایی را یکی از رویکردهای بسیج خواند و در این باره از سازماندهی ۲۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «علی اصغر سلمانی» در جمع مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شناسایی تهدیدات و مقابله با جنگ نیمه سخت و نرم و همچنین محرومیت‌زدایی را دو رویکرد مهم بسیج برشمرد و گفت: خدمتگزاری و مردم‌داری در مناطق محروم و کم برخوردار و توجه به جنبش نرم‌افزاری از دیگر اولویت‌های بسیج است.

 
وی از فعالیت گسترده و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در این شهرستان خبر داد و افزود: ۲۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در سطح شهرستان سازماندهی شده‌اند و در طرح‌های آبرسانی، ساخت خانه عالم و مسکن محرومین و غیره فعالیت دارند.
 
فرمانده سپاه مهریز همچنین به فعالیت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت رونق تولید اشاره کرد و گفت: تاکنون مبلغ چهار میلیارد تومان به بسیجیانی که در حوزه تولید و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند، تسهیلات پرداخت شده و در حال حاضر نیز این تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌شود.
 
سلمانی همچنین از راه اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه زودبازده در روستاهای شهرستان و اجرای طرح کرامت اشاره و اظهار کرد: ۲۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است که در حوزه وام دهی و اشتغال و کارگاه‌های زودبازده فعالیت خوبی دارند و در حوزه آسیب‌شناسی نیز طرح‌های کرامت در محلات مختلف در حال راه‌اندازی است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..