دبیر ستاد انتخابات استان تاکید کرد:

لزوم مشارکت حداکثری مردم ‌استان در انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: برای ایجاد زمینه مناسب حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی باید همه دستگاه‌های اجرایی استان ماموریت‌های قانونی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوز"سیدمهدی طلایی مقدم" در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مهریز‌ بیان کرد: رعایت مقررات توسط تمام عوامل برگزاری انتخابات در جلب مشارکت حداکثری مردم در این امر بسیار حیاتی است.

وی ادامه داد: تمام مراحل برگزاری انتخابات پیش‌رو طبق مقررات توسط ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود و تاکنون طبق روزشمار وظایف انجام شده و امور با قوت ادامه دارد.
دبیر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: عمل به قانون انتخابات به صورت دقیق جزو اساسی‌ترین وظایف کسانی است که در این موضوع مسئولیت دارند.
طلایی مقدم گفت: ستاد انتخابات در یزد و تمام مناطق استان بر اساس مقررات تشکیل شده و اعضا وظایف خود را با جدیت و حساسیت لازم انجام می‌دهند.
 
 
حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب قدرت نظام اسلامی است
 
 
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این نشست گفت: ایجاد زمینه برای مشارکت مردم در انتخابات موضوع مهمی است که باید همه مردم و مسئولان در این ارتباط همکاری کنند.
"رضا زارع زاده مهریزی" افزود: حضور مردم در انتخابات موجب قدرت نظام‌ اسلامی و مایه ناامیدی دشمنان این آب و خاک خواهد شد.
زارع زاده خاطرنشان کرد: باید با همدلی و همکاری هم زمینه حضور آحاد مردم ولایی و انقلابی را در انتخابات که مظهر اراده ملی است، فراهم کنیم.
‌گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..