رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح

بسیج حلال مشکلات وخنثی کننده توطئه ها

سردار عراقی بر حفظ روحیه بسیج برای خنثی سازی توطئه دشمنان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان استان یزد  با اشاره به آیه  واعدولهم مااستطعتم من قوه گفت: با توجه به این آیه  مبارک ما هرچه توان داریم باید بسیج کنیم تا جایی که به یک قدرت بازدارندگی برسیم و تا دشمن از این قدرت از ما بترسد.

سردار عراقی افزود: براساس این آیه  شریفه باید همچنان از انقلاب و آرمانهای آن دفاع کنیم چنانکه از اول انقلاب تا به امروز ثمره  آن را دیدیم.
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح گفت :  از اوایل انقلاب ما با توطئه هایی مواجه شدیم که امروز نیز در برخی از نقاط کشور شاهد این توطئه ها هستیم و این روحیه بسیجی و نیروهای بسیج بودند که توانستند این توطئه ها خنثی کنند.
سردار عراقی افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و امروز هم شاهد حضور تکفیری هایی هستیم که در شمالغرب و جنوب شرق با جلیقه  انتحاری به میدان می آیند تا دست به خرابکاری بزنند اما با هوشیاری بسیجیان نقشه  شوم آنها نقش برآب می شود.
وی گفت: قدرت ایمان ، رهبری و بسیج و تدبیر نظامیان بود که جنگ هشت سال دفاع مقدس ساماندهی و هدایت شد و امروز نیز با وجود روحیه  بسیجی توانستیم سوریه،عراق،یمن و لبنان و غزه را نجات دهیم و با این روحیه ی بسیجی می توان ظلم و ستم را از دنیا دور کرد.
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این بسیج است که در محلات مختلف توطئه ها را می شناسد و با هوشیاری قابل این ها می ایستد و اگر حضور بسیج نباشد کار مجموعه ی سپاه،نظامیان و دستگاه های امنیتی ناتمام خواهد ماند.
وی افزود: صهیونیست امروز با دیوار بتنی خود را محاصره کرده و می داند اگر خطایی ازش سر بزند نیروهای حزب الله با اقتدار و صلابت خود آنها را شکست می دهند.
سردار عراقی خاطرنشان کرد: امروز توان موشکی جمهوری اسلامی قادر است از کشور عراق عبور کند و در خاک سوریه به مقر داعش و النصره اصابت کند و این قدرت ها با وجود بسیجیان است که کسی جرات هم محوری با ما را ندارد و امروز نیز این بسیجیان با وجود فشارهای اقتصادی به میدان می آیند و برعلیه اغتشاشگران راهپیمایی می کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..