امام جمعه مهریز:

مردم با بصیرت به ارزش های خود لطمه نمی زنند

امام جمعه مهریز گفت: ملت با بصیرت ایران به ارزش های دینی و مذهبی خود آسیب وارد نمی کنند بلکه از ارزش ها و آرمانهای خود تا آخرین قطره خون دفاع می کنند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار داشت: آنچه در روزهای گذشته به بهانه افزایش قیمت به وسیله عده ای انجام پذیرفت از جمله خسارت  به اماکن دولتی، مساجد، حوزه های علمیه و ضررهای چندین میلیاردی، اینها محصول اعتراض های به حق مردم نبوده بلکه نقشه های طراحی شده توسط استکبار و دشمنان در کمین نشسته کشور ایران و اسلام است.

 
وی بیان کرد: استکبار و دشمنان ملت ایران با این اغتشاشات می خواهند نشان دهند که این کشور دچار آشوب و بی ثباتی است و زمینه نقشه های شوم بعدی خود را فراهم کنند.
 
محی الدینی با اشاره به سخنان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با سخنان روشنگرانه خود ساختارهای دولت و قانونی را حمایت کردند و همان سخنانی که در فتنه ۸۸ ایراد کردند که انتخابات باطل نخواهد شد و اگر اعتراض دارید بیان کنید؛ اینجا هم از قانون حمایت کردند و از دو دستگی بین سه قوه جلوگیری کردند.
 
وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ در طول هفت تا هشت ماه به طول انجامید و با بصیرت شدن مردم فتنه ۹۸ در طول دو سه روز با کمک مردم و نیروهای امنیتی بیشتر طول نکشید که این خود نشان از بصیرت بیشتر مردم و تبیعت از رهبری و قانون است. 
 
محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج  عنوان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که در برابر هر فتنه ای مانند درخت تنومندی ایستاده و در برابر دفاع از مظلوم سر از پا نمی شناسد. 
 
خطیب جمعه مهریز تصریح کرد : بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است و با خدمت خالصانه برای آرمان های کشورش می جنگد و رهبر انقلاب فرموند دشمنان از حضور میلیونی بسیج و بسیجیان می ترسد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به هئیت امنای مساجد شهرستان مهریز ادامه داد: به نمازهایی که در مساجد برگزار می شود، روح بدهید، کار های فرهنگی و علمی بیشتری در مساجد انجام دهید.
 
محی الدینی افزود: جوانان را از مساجد طرد نکنید، در مساجد دیکتاتوری ایجاد نکنید، مساحد وقف است و با پول مردم ساخته شده است، مواظب دین بچه ها باشید، فرزندان و نوجوانان را به مساجد با مدیریت صحیح از  به فضاهای مجازی و پرسه زدن های بیهوده در خیابان ها و کوچه ها باز دارید.
 
وی گفت: مربیان و سرگروه های طرح های صالحین وظیفه مهمی در قبال نوجوان برای انس بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد دارند، آنها با همکاری هیئت امنا می توانند در تبلیغ دین موثر باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..