جانشین سپاه الغدیر خبر داد:

اجرای ۱۲۰ هزار گشت رضویون در یزد

جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این که تاکنون ۱۰ هزار تیم رضویون در این استان ساماندهی شدند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار گشت رضویون در سطح استان یزد انجام شده است.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «حسن زارع‌کمالی» در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس استان یزد با بیان این که بسیج در ادامه رسالت خود بحث امینت عمومی را در دستور کار خود قرار داده است،‌اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری ملاک عمل و اجرای بسیجیان است.

 
وی با اشاره به اهمیت نمایش اقتدار بسیج همزمان با فرا رسیدن ۴۰ سالگی تأسیس این شجره طیبه، افزود:‌ همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش بسیجیان یزد با حضور گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر در این استان برگزار می‌شود.
 
جانشین سپاه الغدیر در ادامه ساماندهی و اجرای تیم های گشتی رضویون را از دیگر اقدامات بسیج در استان یزد دانست و گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار گشت رضویون در سطح استان یزد انجام شده است.
 
سرهنگ زارع کمالی با بیان این که ۱۰ هزار تیم گشتی رضویون در استان یزد ساماندهی شدند، تصریح کرد:‌ این تیم‌های امنیتی به صورت گشت همراه با ماموران پلیس بر حسب ضرورت نسبت به انجام ماموریت‌های محوله اقدام می‌کنند.
 
وی ادامه داد: تعامل و همکاری تنگاتنگ بسیج با نیروی انتظامی نقش مهمی در ارتقای امنیت و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی  و منویات مقام معظم رهبری دارد.
 
جانشین سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: گشت‌های رضویون یا همان «گشت‌های امنیت محله محور» تاکنون به خوبی وظایف خود را دقیق انجام داده و نتایج مثبتی را به دنبال داشته است .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..