آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» یزد معرفی شدند

هیئت انتخاب جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد، آثار راه یافته به مرحله رقابت این جشنواره را معرفی کردند.

به گزارش یزدی نیوزهیئت انتخاب سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد پس از بررسی ۱۵۶ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۱۸ اثر را به عنوان آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره معرفی کرد.

 
دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاترخیابانی چتر زندگی یزد در اطلاعیه‌ای آثار ذیل را به  عنوان آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره معرفی کرد.
 
آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیات انتخاب متشکل از سیدحسین پیغمبری، سامان خلیلی و سیدمحمدرضا گلزاری بررسی و معرفی شدند.
 
«چشمان کاملا بسته» به کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان، «رادیکال زندگی» به کارگردانی سیدفاضل خانی از ایوان غرب، «یک وال برای خدا نامه نوشت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، «تیک تاک» به کارگردانی نازیلا امینی از آذربایجان غربی، «عروس آب» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز و «هشتگ لاکچری» به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش از جمله آثار راهیافته به این مرحله هستند.
 
هیئت انتخاب همچنین «دست کاری» به کارگردانی مهدی ضیائیان پور از تهران، «آدم ها با فرهنگ» به کارگردانی رضا فقیهی از تهران، «منذور» به کارگردانی ملیحه دهقانی از تهران، «گل پری» به کارگردانی سعید بالینی از زاهدان، «چسب زخم» به کارگردانی امیر رجب پور از قزوین، «یک نمایش واقعی» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، «دیفرنس» به کارگردانی پژمان شاهوردی از لرستان، «کالبد شکافی یک اتفاق» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر را هم از دیگر آثار معرفی کردند.
 
 
چهار نمایش «نابودگر» به کارگردانی زمان ارکمان، «آشیانه درد» به کارگردانی حسین خانی، «خط آبی» به کارگردانی مریم نیک آئین و «سر قرار» به کارگردانی محمد قائمی که همگی از استان یزد هستند هم به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.
 
با نظر هیئت انتخاب و دبیرخانه جشنواره یک اثر از بخش تئاتر خیابانی بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر یزد به این آثار اضافه می‌شود تا تعداد آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره به عدد ۱۹ برسد.
 
سومین دوره جشنواره ملی تئاترخیابانی چتر زندگی یزد از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ آذر در شهر یزد(شهر ثبت شده در فهرست آثار میراث جهانی) برگزار می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..