استاندار یزد:

هیچ بهانه ای برای تاخیر در اجرای خط دوم آب انتقالی قابل قبول نیست

استاندار یزد با اشاره به مصوبه طرح های انتقال آب به یزد گفت: با تصویب مراجع ذیربط، هیچ بهانه ای برای عدم اجرای این طرح باقی نمی ماند و باید اقدامات مربوط به تامین مالی و اجرای طرح، هر چه سریعتر انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی در جلسه مشترک با شرکت آب نیرو که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد و مدیران شرکت آب نیرو در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تامین آب شرب برای استان موضوعی اضطراری است، گفت: نیمی از آب شرب استان از خط انتقالی و نیمی دیگر از چاه های استان که کیفیت پایینی دارند تامین می شود و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است.

وی به حساسیت یزدی ها بر موضوع انتقال آب اشاره کرد و گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به استان، موضوع خط دوم انتقال آب کلید خورد و از آن زمان مطالبه جدی ای از سوی مردم در این زمینه شکل گرفته است.
طالبی با اشاره به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران استان در نشست خبری رئیس جمهور گفت: بخش مهمی از سوالات درباره برنامه دولت برای انتقال آب بود که نشان دهنده مطالبه عمومی تامین آب در سطح استان است.
استاندار یزد با تاکید بر ضرورت انتقال آب به یزد گفت: با تصویب مراجع ذیربط، هیچ بهانه ای برای عدم اجرای این طرح باقی نمی ماند.
طالبی در انتها با بیان اینکه در اختیار داشتن منابع مالی، مهمترین دلیل واگذاری طرح خط دوم آب انتقالی به شرکت آب نیرو بود، افزود: آب نیرو باید از تمامی ظرفیت خود برای تامین مالی و رفع موانع موجود در طرح استفاده کند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..