استاندار یزد در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خبر داد:

یزد الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور خواهد شد

استاندار یزد با اشاره به نگاه بسیار مثبت رئیس جمهور به استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان و تاکید ایشان بر لزوم توجه جدی به اقتصاد دانش بنیان و حوزه های فناوری و نوآوری گفت: در همین راستا طرح "یزد؛ الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور" را در دستور کار اجرایی خود قرار داده ایم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری  که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد ایجاد پارک صنعتی دانشگاه یزد گفت: باید مطالعات بیشتری درباره راه های اجرای طرح انجام و نحوه و میزان حمایت بخش خصوصی نیز مشخص شود.

طالبی با بیان اینکه از هر ظرفیت جدیدی که بتواند به صنایع دانش بنیان کمک کند و منطبق بر اولویت های استان باشد حمایت می کنیم، افزود: باید نحوه تامین فضای این صنایع به شکلی باشد که زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کند.
استاندار با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر توجه به حوزه دانش بنیان در یزد گفت: این عنایت و توجه را می توان در سخنرانی های روزهای بعدی ایشان دید که در آن از یزد به عنوان یک استان پیشرو در حوزه دانش بنیان یاد کردند.
استاندار در پایان عنوان کرد: با توجه به تاکیدات و رهنمودهای رئیس جمهور، طرح "یزد؛ الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور" را در دستور کار اجرایی خود قرار داده ایم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..