نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در یزد – بزودی

بزودی نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی با هدف معرفی و توسعه مشاغل خانگی در ۱۸۰ غرفه در یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک استان یزد از ۲۹ آبان ماه تا یکم آذرماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد در قالب ۱۸۰ غرفه دایر خواهد شد.

ریاحی هدف از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد را معرفی و توسعه مشاغل، حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک در جهت اشتغالزایی و درامد و در نهایت کاهش بیکاری اعلام کرد.
وی همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی را جهت برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه مشاغل خانگی خواستار شد و گفت: به نمایش گذاشتن فعالیت‌های انجام شده در حوزه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک به آحاد جامعه کمک می‌کند به این باور برسند که امکان فعالیت مستر در این عرصه وجود دارد..
ریاحی با ابراز امیدواری نسبت به این که با همکاری شهرداری و دیگر ارگان‌ها بتوان ضمن ترویج فرهنگ کارآفرینی و مشاغل خرد و خانگی، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام موثری انجام داد، افزود: باید این فرهنگ نهادینه شود که هر فردی می‌تواند با سرمایه اندک در مسیر فعالیت‌های کارآفرینانه و بزرگ گام بردارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: شناخت ظرفیت‌هایی که در این عرصه وجود دارد را مهم تلقی و اظهار کرد:مشاغل خانگی نقش مهمی در توسعه تولید داخلی و افزایش روحیه خودباوری بویژه در بانوان و احیای برخی هنر‌ها و صنایع دستی خانگی که امرزه در جامعه کم رنگ شده‌اند، ایفا می‌کند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..