استاندار یزد در نشست تنظیم بازار استان:

بدون هیچ ملاحظه‌ای با افزایش خودسرانه قیمت‌ها برخورد می‌شود

استاندار یزد با اشاره به فواید سهمیه بندی بنزین و واریز 100 درصدی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب اقشار آسیب پذیر، گفت: هیچگونه ملاحظه‌ای در برخورد با افزایش خودسرانه قیمت‌ها لحاظ نمی‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، با اشاره به این که افزایش قیمت بنزین مصوبه ستاد اقتصادی سران قوا است، اظهار کرد: این تصمیم با اجماع همه ارکان نظام گرفته شده و فوایدی در این طرح است که ضریب موفقیتش را افزایش می‌دهد.

 
وی با بیان این که ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب اقشار آسیب پذیر جامعه واریز خواهد شد، افزود: افزایش توان خرید اقشار آسیب پذیر جامعه تنها یکی از آثار مثبت این افزایش قیمت است و اکثر صاحب نظران روی اجرایی شدن این طرح اتفاق نظر دارند.
 
استاندار یزد با تاکید بر لزوم جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، گفت: افزایش خودسرانه قیمت ها به هیچ عنوان تحمل نمی شود و مسئولان امر می بایست نظارت جدی را در دستور کار خود قرار گیرد.
 
طالبی در ادامه با بیان این که تمامی ناظرین بازار باید با آمادگی کامل و تمام قوا در بازار حضور داشته باشند، تصریح کرد: جدیت و سرعت در رسیدگی به شکایات باید توسط مردم به خوبی لمس شود تا آرامش خاطری برای آنها پدید بیاید.
 
این مسئول با اشاره به این که ابهامات طرح در سطح کشور در حال بررسی است بیان کرد: راهکارهای رفع این ابهامات در یکی دو روز آینده ارائه خواهد شد.
 
وی با اشاره به لزوم بسیج شدن ادارات و دستگاه های مرتبط با صدور کارت سوخت گفت: باید ساز و کاری فراهم شود تا افرادی که وسیله نقلیه شان فاقد کارت سوخت است بتواند هر چه سریعتر آنرا دریافت کنند.
 
استاندار با اشاره به این که باید تغییرات قیمت گروه‌های کالایی پرمصرف را با اولویت بیشتری تحت نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: در برخورد با متخلفین در این شرایط نباید هیچگونه ملاحظه ای داشته باشیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..