وزیر ارشاد از پوستر جشنواره قصه‌های خوب رونمایی کرد

پوستر نخستین جشنواره ملی قصه‌های خوب با محوریت بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودکان و نوجوانان جایزه استاد مهدی آذر یزدی با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز مراسم رونمایی از پوستر جشنواره قصه‌های خوب با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد در خانه فرهنگ صدوقی برگزار شد.

 
در این مراسم از پوستر نخستین جشنواره قصه‌های خوب رونمایی و روند دریافت آثار جشنواره به صورت رسمی با این مراسم آغاز شد.
 
نخستین جشنوراه ملی قصه‌های خوب مربوط به بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودکان و نوجوانان جایزه ویژه پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک و نوجوان، استاد مهدی آذر یزدی است.
 
این جشنواره شامل چهار بخش است که بخش اول آن مربوط به کتاب‌های چاپ شده ۵ سال اخیر به همراه جایزه ویژه بخش نویسنده جوان و بخش دوم آن مربوط به داستان کوتاه در دو بخش بخش کودک با حداکثر ۵۰۰ کلمه و بخش نوجوان حداکثر یک هزار و ۵۰۰ کلمه است.
 
انتخاب بهترین تصویرگر ۱۰ کتاب به مرحله نهایی رسیده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع بازنویسی و بازآفرینی متون کهن برای نویسندگان جوان دو بخش دیگر این جشنواره را شامل می‌شوند.
 
 
 
بخش ویژه برای کودکان و نوجوانان هشت تا ۱۷ سال برای بازنویسی یک اثر داستانی حداکثر ۱۵۰۰ کلمه‌ای و بخش ویژه برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله و بازنویسی یک اثر داستانی دو هزار کلمه‌ای است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی یزد، بلوار دانشجو، اداره کل ارشاد استان ارسال کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..