امام جمعه موقت یزد:

برخورد سریع با مفاسد اقتصادی جدی‌ترین مطالبه مردم از نظام است

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: برخورد سریع و قاطعانه با مفاسد اقتصادی جدی ترین مطالبه مردم از مسئولان نظام است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «سیدمحمد رضا مدرسی» در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت برخورد با مفسدان اقتصادی، اظهار کرد: رویه قوه قضائیه در برخورد با مفاسد مختلف در کشور مطلوب است و باید بیش از پیش سرعت یابد.

 
وی با بیان این که در برخورد مختلفین و مفسدان اقتصادی رعایت مسائل شرعی یکی از ضرورت‌های اجرایی است، افزود: مسئولان ارشد نظام بدانند رسیدگی سریع به پروندهای مفاسد اقتصادی یکی از جدی ترین مطالبات مردم در دست اندرکاران اجرایی کشور است. 
 
امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از سودجویان در آستانه فرا رسیدن انتخابات به عنوان رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران به دنبال دو قطبی کردن جامعه علیه ارزش های انقلابی نظام هستند.
 
مدرسی با بیان این که دشمنان نظام از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ملت ایران باید مراقب توطئه دشمنان در آستانه انتخابات باشند.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شورای نگهبان در تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات، ادامه داد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد به کف توجه می‌کند و مردم برای انتخاب باید به سقف نامزدها توجه کنند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که تأیید صلاحیت افراد فقط با ملاک قانون تعیین می‌شوند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با صلابت نسبت به تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام می کند و از مسیر قانون لحظه ای فاصله نمی گیرد.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: تبعیت از ولایت فقیه و تلاش برای همبستگی بیش از پیش تنها راه توسعه و پیشرفت کشور در تمام امور است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..