شناسایی ناوگان سرویس مدارس دارای مجوز رسمی در یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد: شهروندان می توانند از طریق برچسب کد "QR" ، ناوگان سرویس مدارس دارای مجوز رسمی را شناسایی کنند.

به گزارش یزدی نیوز شفیعی از شهروندان یزدی خواست تا از طریق برچسب کد "QR" نصب شده بر روی ناوگان سرویس مدارس دارای مجوز رسمی، نسبت به شناسایی ناوگان ایاب و ذهاب دانش آموزان خود اقدام نمایند.

 
وی افزود: این سازمان در راستای بهبود خدمات حمل و نقل عمومی به ویژه سرویس های مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۹۹-۹۸، ضمن برگزاری دوره های متنوع آموزشی ویژه رانندگان خدوم سرویس مدارس و ساماندهی آمد و شد و همچنین صدور کارت سرویس جهت شناسائی و تشخیص سرویس های دارای مجوز از سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اقدام به نصب برچسب های دارای کد "QR" نموده است که امکان شناسائی این خودروها از طریق بارکدخوان گوشی های تلفن همراه وجود دارد.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خاطر نشان کرد: شهروندان شهر میراث جهانی یزد جهت جلوگیری از بروز مشکل و هرگونه سوء استفاده احتمالی در صورت عدم رؤیت برچسب خودرو و نیز کارت مجوز سرویس مدرسه با شماره تلفن چهار رقمی ۱۸۸۹ تماس حاصل نمایند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..