سرپرست دانشگاه یزد:

موسسات آموزش عالی آزاد کیفیت خدماتشان را ارتقا دهند

سرپرست دانشگاه یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از تعمیم مجوزهای آموزشی صادر شده در این استان،‌ گفت:‌ افزایش کیفیت آموزش در موسسات آموزش عالی آزاد باید با تدوین فرآیند اجرایی و برنامه‌ریزی دقیق ارتقاء یابد.

به گزارش یزدی نیوز«قاسم بریدلقمانی» در چهارمین جلسه کارگروه ویژه نظارت استانی و ارزیابی بر مؤسسات آموزش عالی آزاد استان یزد با اشاره به کیفیت پایین آموزش در برخی مراکز آموزشی عالی آزاد، اظهار کرد: با توجه به صرف هزینه و زمانی که خانواده‌ها برای فرستادن فرزندان خود به مؤسسات آموزشی متحمل می‌‎شوند، شایسته است که مدیران‌ مؤسسات در انتخاب مربیان خود با حساسیت بیشتری برخورد کنند و توانایی و مهارت آنها را مدنظر داشته باشند.

 
وی افزود: نظارت، مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن هرچه بیشتر مسئولان مراکز آموزشی عالی آزاد از دیگر الزامات اجرایی برای افزایش کمی و کیفی خدمات آموزش عالی در استان یزد است.
 
سرپرست دانشگاه یزد در ادامه همچنین بر جلوگیری از تعمیم مجوزهای آموزشی صادر شده تأکید کرد و گفت:‌ مراکز و شهرهای استان باید به صورت ویژه در این خصوص مد نظر قرار گیرند.
 
در پایان این جلسه پیرو مصوبه قبلی کارگروه، مدیر یکی از مراکز آموزش عالی آزاد در جلسه حضور یافت و در خصوص اعلام گزارش تخلفات مؤسسه خود توضیحات لازم را ارائه داد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..