معاون آتش‌نشانی یزد هشدار داد؛

آتش‌سوزی در کمین مغازه‌های فرسوده شهر تاریخی یزد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد در حاشیه حریق یک باب مغازه‌ در مرکز شهر،‌ در مورد وقوع حریق در واحدهای تجاری دارای عمر بیش از ۲۰ سال که دارای سیم‌کشی‌های فرسوده هستند، هشدار داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا رحیمی» با اشاره به آتش‌سوزی یک باب مغازه تعمیرات مبل در مرکز شهر، اظهار کرد: این مغازه نسبتاً کوچک که مملو از مواد اولیه اشتعال‌زایی مانند چوب پنبه، رنگ و پارچه بود، به طور کامل درگیر حریق شد و با وجود این که ماموران آتش‌نشانی ایستگاه شماره یک در زمانی کمتر از سه دقیقه در محل حاضر و آتش را خاموش کردند اما به علت شدت حریق، تمام مغازه در این آتش‌سوزی از بین رفت.

 
این مسئول با اشاره به این که علت حادثه مذکور از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، متذکر شد: خوشبختانه این حادثه با وجود خسارت مالی، هیچ تلفات جانی در برنداشته است.
 
رحیمی با تاکید بر ضرورت انبار کردن و دور نگهداشتن مواد اشتعال‌زا از مغازه‌ها، گفت: صاحبان مغازه‌های کوچک به ویژه مغازه‌های با عمر بیش از ۲۰ سال و دارای سیم‌کشی‌های فرسوده نباید تمام مواد اولیه و اشتعال‌زا را داخل مغازه نگهداری کنند و ضرورت دارد که این مسئله را جدی بگیرند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..