پیام تشکر استاندار یزد از مردم قدرشناس استان در استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر وامید

استاندار یزد با صدور پیامی از مردم قدرشناس استان برای استقبال باشکوه از ریاست جمهوری وکاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" در این پیام آورده است: سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان در میان استقبال پرشکوه مردم بزرگوار و قدرشناس یزد، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار مردم این دیار به ثبت رسانید. دستاوردهای تعیین¬کننده در حوزه های زیربنایی استان همچون آب، راه و خطوط ریلی، گردشگری، صنعت، فناوری اطلاعات  و عقد تفاهم نامه های مهم در بخش های مختلف در کنار دستاوردهای عظیم معنوی و تاریخی، از جمله آثار و برکات سفر و حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در استان یزد بود که با خود امیدی مضاعف   و فرصتی  ارزشمند برای خدمت بهتر به مردم گرانقدر و شایسته خدمت استان یزد به وجود آورد.

اینجانب صمیمانه از حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت و سایر مقامات کشوری که سهمی وافر در انجام این سفر و فراهم نمودن زمینه مصوبات ارزشمند آن را داشتند، تقدیر نموده و سپاس خود را تقدیم اقشار مختلف مردم شریف و میهمان نواز استان یزد می¬کنم که این رویداد بزرگ   را با حضور بزرگوارانه خود خلق کردند.
همچنین برخود فرض می¬دانم از همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استان، همکاران خود در استانداری یزد که در برپایی مقدمات این سفر در ابعاد سخت¬افزاری و نرم¬افزاری و نیز از همه ائمه محترم جمعه به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان، روحانیون و نمایندگان اقشار مختلف که زمینه حضور مردم را فراهم ساختند؛ تشکر نمایم. به همه دستگاه¬ها  و نیروهایی که با حساسیت و مسئولیت¬شناسی در عرصه تأمین امنیت، اطلاع¬رسانی، خدماتی و پشتیبانی و تمهید برنامه¬های مختلف در طول سفر همت گماردند، خداقوت عرض نموده، صحت و سلامتی روز افزون همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..