بررسی مکاتبات مردمی در سفر رئیس جمهور به یزد توسط ۲۰۰ نفر

استاندار یزد با بیان اینکه بررسی نامه های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر رئیس جمهور به یزد را در دستور کار خود قرار داده ایم افزود: 200 نفر در 2 شیفت کاری نامه ها را تفکیک، موضوع بندی و در سامانه ثبت می کنند و پس از آن مسائل و مشکلات مردم برای بررسی و حل موضوع به دستگاه های مختلف ارجاع داده می شود.

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» در دانشگاه یزد و در حاشیه بازدید از ستاد پردازش نامه های مردمی جمع آوری شده در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان گفت: برای رسیدگی هر چه بهتر به نامه های مردمی این ستاد تشکیل شد و بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان ادارات و دستگاه های مختلف در ۲ شیفت کاری به بررسی این نامه ها می پردازند.

استاندار درباره نحوه رسیدگی به مکاتبات گفت: نامه ها پس از تفکیک، موضوع بندی و ثبت در سامانه به دستگاه های مربوط ارجاع داده می شوند و اطلاعات لازم در اختیار مراجعین و مردم قرار می گیرد تا بتوانند پیگیری مناسبی داشته باشند.
استاندار با بیان اینکه نتایج پیگیری باید حتما در سامانه ثبت شود افزود: در سامانه باید مشخص شود که چه اقدامات و فعالیت هایی بر روی درخواست ها انجام شده است.
وی افزود: همچنین به مسائل و مشکلات افرادی که به صورت مستقیم در سامانه سامد مشکلات خود را طرح کرده اند نیز رسیدگی خواهد شد.
طالبی با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: این سفر فضای خوبی برای ارائه مستقیم مشکلات مردم به دولت فراهم کرد و علاوه بر نهاد ریاست جمهوری، استان نیز حداکثر تلاش خود را برای پاسخگویی مناسب به درخواست های مردمی خواهد داشت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..