نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

مصوبه های دولت معطل نماند

آیت الله ناصری از رئیس جمهور خواست همه مصوبه های گذشته ، حال و آینده دولت با جدیت پیگیری و عملی شود.

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه یزد ، پیش از سخنرانی رئیس جمهور در میدان امیرچخماق یزد، ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور و تشکر از مردم خوب، شهید پرور و مجاهد یزد ، که در همه صحنه های انقلاب زبانزد هستند گفت: از رئیس جمهور میخواهم خودشان با جدیت وارد عمل شوند، همه وعده ها  اجرایی شود نه اینکه در دفترها معطل بماند.

 
آیت الله ناصری آب ، راه ، خط ریلی ، کشاورزی و اشتغال را از مسائل مهم استان یزد برشمرد و گفت: در این زمینه ها نامه نگاری های فراوانی شده است که امیدوارم عملی شود.
 
وی فرهنگ را مسئله مهم و نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود : اصل حرکت انقلاب بر اساس حرکت دینی و آرمان امام حسین (ع) است و امام خمینی (ره) نیز پایه گذاری جمهوری اسلامی را نیز بر اساس تدین و دین محوری قرار دادند و همه ما وظیفه داریم از نظر فرهنگ دینی جامعه را هدایت کنیم.
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه ، رسالت ما رسالت انبیاست و در انقلاب یکی از امتیازات مهم جمهوری اسلامی ، توجه مردم به سوی خداست افزود : دشمن می خواهد به اعتقادات ما ضربه بزند و حکومت ها باید حکومت خود را بر اساس تقویت دین انجام دهند.
وی گفت : از رئیس جمهور تقاضا دارم تلاششان را در فقر زدایی از دین انجام دهند و هویت دینی در مدارس و دانشگاهها رونق پیدا کند.
امام جمعه یزد به  مسئله نخبگان اشاره کرد و افزود: تقاضای ما از جوانهای نخبه  و متدین این است که سه اصل تدین ، تفکر ، تعقل را در نظام آموزشی بگنجانند.
آیت الله ناصری گفت : باید از  سطحی نگری در آموزش بیرون آییم و سطح فکری جوانان را بالا ببریم ، در این صورت جامعه به کمال می رسد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..