معاون رئیس جمهور:

مسئولان ‌از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور از مسئولان خواست که از کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کنند.

به گزارش یزدی نیوزحسینعلی امیری در آیین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان مهریز اظهار داشت: باید نگاه کارگزاران به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، نگاه به مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی باشد.

 
وی تصریح کرد: کشور به ویژه یزد استعدادهای بسیار زیادی دارد که یکی از این استعدادهای بسیار ارزشمند در استان یزد نیروی انسانی کارآمد، مسئولیت‌پذیر، مومن و فرهیخته است که در هر عرصه‌ای وارد شده توانسته مشکلات زیادی را برطرف کند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور به افتتاح واحد گلخانه‌ای در شهرستان مهریز اشاره کرد و افزود: این واحد با بهره‌گیری از تکنیک‌های فنی، در راستای بالابردن بهره‌وری و کیفیت محصول و کاهش مصرف آب در نوع خود بی‌نظیر است.
 
امیری با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهمترین دارایی و سرمایه یک اجتماع و کشور به حساب می‌آید عنوان کرد: لازم است در هر بخش و واحدی، نسبت به تقویت نیروی انسانی به ویژه در حوزه‌های اقتصاد دانش‌بنیان تلاش شود.
 
وی افزود: این که در یک شهرستان استان یزد چنین واحد گلخانه‌ای به وجود آید و زمینه توسعه هرچه بیشتر این صنعت را با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی این منطقه ایجاد کند، نشان دهنده عزم جدی است که در بین مسئولان و فعالان اقتصادی مهریز وجود دارد.
 
نخستین واحد گلخانه‌ای هیدروپونیک یا کشت بدون خاک شهرستان مهریز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..